סדנאות ושיעורים

אקרובטיקה אווירית

בשיעור זה התלמידים מבססים ומשפרים כוח פיסי, שיווי משקל, קואורדינציה וגמישות דרך למידה של אלמנטים על מכשיריo אוויריים- טיסו, טרפז וחישוק אווירי.

התנסות ולמידת התרגילים מעניקה למתעמל ביטחון עצמי, ביטחון בגוף, אומץ, התמודדות עם אתגרי הגוף והנפש.

בכל שיעור ישנו שילוב בין עבודת טכניקה ועבודת יצירה-אימפרוביזציה, המאפשרת לכל אחד/ת להביע את עצמו ולהביא עצמו לידי ביטוי מול שאר חברי הקבוצה, מה שמחזק מאוד את הביטחון העצמי ותחושת הערך והשייכות.

התעמלות קרקע

בשיעור זה התלמידים מבססים ומשפרים כוח פיסי, שיווי משקל, קואורדינציה וגמישות דרך למידה של אלמנטים על הקרקע ביחידים ובזוגות בשילוב מכשירים שונים כמו קפצית, קורה, זוויות כוח ועוד.

 התנסות ולמידת התרגילים מעניקה למתעמל ביטחון עצמי, ביטחון בגוף, אומץ, התמודדות עם אתגרי הגוף והנפש.

השיעורים משלבים עבודת טכניקה ועבודת יצירה-אימפרוביזציה, המאפשרת לכל אחד/ת להביע את עצמו ולהביא עצמו לידי ביטוי מול שאר חברי הקבוצה, מה שמחזק מאוד את הביטחון העצמי ותחושת הערך והשייכות.

יוגה

בשגרת חיים עמוסה ומתוח, היוגה היא המפגש השקט עם עצמינו. היוגה מסייעת לנשימה, תורמת לגמישות, חוזק, יציבה נכונה והשקטת התודעה.

היוגה מתאימה לאלו הרוצים לתרגל חיבור בין תנועה-נשימה-התבוננות פנימה

יוגה טיפולית

תרגול פרטני המותאם ספציפית למתרגל. התרגול בנוי מאיבחון ולאחריו סדרת תרגולים שמטרתם לרפא כאב ולהחזיר את התנועתיות והגמישות ולחזק את הגוף.

היוגה הטיפולית מתאימה לסובלים מכאבי גב עליון או גב תחתון, פריצות דיסק, בלטים, שינויים ניוויניים. 

גמישות וכוח

החוזק אל מול הגמישות, היכולת לאסוף אל מול היכולת להרפות. הכוחות המנוגדים של החיים, הם אלה אשר יוצרים את השלם.

על מנת לבסס תנועה נכונה, יציבה ומאוזנת בזמן פעילות גופנית, חשוב ללמד את הגוף גם את חיזוק השריר וגם את הגמישות שלו. הרבה פציעות יכולות להמנע בזכות איזון בין החוזק והגמישות של השרירים.

השיעור מתמקד בחיזוק השרירים הגוף העמוקים ושרירי הליבה ושילוב של גמישות. 

שיעור ממש חשוב לעוסקים בפעילות גופנית סדירה ולאלו הרוצים להתחיל בצורה מעודנת ויסודית.

דילוג לתוכן